Wednesday, December 15, 2010

Not another stupid jokes

Love your friends
And Enemies


Don't say i'm a racist coz I am not...And I hate to be one..Lets be 1 Malaysia...


p/s: Hati wa panas ini hari..panas...
p/s: Sampai tahap aku aku nk lempang kau berkali2..
p/s: Walau aku bkerja bwah kau..tp aku bukan kuli batak kau
p/s: dan bukan hamba abdi yg boleh kau buat sesuka hati..
p/s: Mentang2 lah bahasa melayu kau berbunyi skema dan layak dapat A

"perut saya sangat besar..bagaimana mahu keluar"
"panggil dia datang mari"


p/s: Aku msih bertahan kerna aku masih boleh bertahan
p/s: sambil memuaskn hati org lain yg suka berkata


"biasa la tu..cari pengalaman..biasa la tu"


att: biasa wat d fark..
att: I'm not a dumb who cannot distinguish btwen a slave & a real job
att: Kau org yg msih blajar, bkerja kerajaan & bkerja syrikat2 bsar sila bersyukur
att: dan jgn byk mengeluh, mbuang masa, malas, bgosip xabis2..mntak bonus nk gmpak
att: Kerna dengan segulung ijazah, aku hnya berjaya mnjadi kuli
att: Yg kerja harianku lap kasut & jaga stor.....perghh
att: Namun aku masih ttp bkerja keras..hak3



~just me
rAy jR@Aliph

24 comments:

YanaMIB said...

hahaha wa pernah merasa pengalaman mcm ni...dlu pn org ckp cemtu kt sy, "biasa la pengalaman..." skrg dh dpt pengalaman tu, jgn la ada lg yg brani nk kuarkn ayt mcm tu..dush dush dush~ =P

DanieL AdiE said...

hahahaha....
sesungguhnya, manusia nie pelbagai ragam...

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/1st-time-menang.html

Dairy Liyana said...

Aku bace pn panas jgk..

bOyFeiZ said...

garangggg siuttt...hilang dah keayuan...ekekeke

Dino Prince said...

ayat ko sgt menyentapkan ...tp ko ble plak cr kerja lain..xadil tul..hahaha

Lelaki Ini said...

uhuks!
sabar2!!!

fyna said...

sbr beb!!~

rAy jR...@...Aliff said...

yana-

kakakaka..xpe..kte msih dlm proses bljaq..sila brpndangan jauh..kakakakakaa

rAy jR...@...Aliff said...

danial adie-

u're right beb..mcm2 ragam..hek3

rAy jR...@...Aliff said...

liyana-

sama la..ati pnas nie..hahahaha

rAy jR...@...Aliff said...

boyfeiz-

ehem..saya x sengaja...hilang keayuan anak dara...kakakakakaka

rAy jR...@...Aliff said...

dino-

maen sentap2 la plakk dio nie..kakaka..

maen squash jom...;p

rAy jR...@...Aliff said...

lelaki ini-

sabar..bwak bsabar..jgn gopoh2...kakaka...;p

rAy jR...@...Aliff said...

fyna-

okekkk...;p..hek3

PinQib said...

ray,
jgn marah aku
i dont even like the idea of 1 malaysiaa

haha
Gaduh MANJA! | How much do u LOVE me? | First Two Wheels Moment

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

weehhhhh kalau aku mmg dah lempang dahhh....

sabar sabar gak kalau aku hilang tahap gaban sabar .... dushhhh dushhhh lebab mata...

segulung ijazah tak sebesar segunung pengalaman... tapi biar bertahun lamanya pengalaman tak boleh di bandingkan sesaat keinsafan... keinsafan itu yang terbaik....

alu insaf tak mau melucah kat sini

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Salam kunjungan salam ziarah…. bawak sabar yerrrr


diorang stilll pengalaman luas... hoooo walau diorang sijil SPM pun tak lulus pun....


Beb kenapa ko tak cakap kat diorang tu.... ko ade pengalaman malam pertama..... woooo syok woooo malam nikmat... itu pengalaman indah ko yang tak tertulis dalam segulung ijazah pun

Joey said...

kerja ofis pun bosan jugak.

Tapi,

just duduk jer kat ofis sambil melayar internet atau main game, and then hujung bulan dapat gaji

ermm....itu suka!!

p/s aku orang ofis seperti kes di atas..opss

Syahidatul Akmal said...

; Oke aa tu Ray ade segulung ijazah,

Amoi ade sekeping diploma je..

Wewewew~

Bermula dari bawah, mengampu yang diatas.

Suksesss!

rAy jR...@...Aliff said...

afzainizam xpnah insaf..slalu melucahh...kakakakakaa....

slmat tahun baru dol..;p

rAy jR...@...Aliff said...

joey-

hek3..yeah..ddk opis mmg best..klw angkat2 tong gas pon best gak..bley jdik bgla...kakakakakaa

rAy jR...@...Aliff said...

syahidatul-

haaa..ini yg wat koi respect ngn awok nie...hehehe..

ajaq sket cara ngmpu...hak3..lalalalalala...;p

Miss Ain said...

saba yer!

rAy jR...@...Aliff said...

mis ain-

hek3...sabo2...tazkirah suboh..hahahahaa