Kemut-kemut

Deep inside me
I'm still so weak
And scared


I was looking right thru the mirror, and I saw a weak young man..Who was once tried to end his life over nothing, cried for a dream land, and crawled to a darkside..And now, this young man struggling hard in order to survive. Eventho I know, deep inside, he's still so weak..and hurt..


Dr: Kamu masuk tgn kamu dalam lobang atas itu
Aku: haaa..?.lobang atas itu kan jubo dia..eeee...yakkksss..
Dr: memang betol..masukkan dulu tangan dlm jejubor itu..nanti kamu dapat rasa janin dia
Aku: ehh..bukan kna msuk tgn dlm "Sotong" dia kaa.?.Anak dia dlm tu kan.?
Dr: Sotong..?..lembu mana ada sotong...!..
Aku: Maksud saya Dr, lobang bawah.."p*p*k" yg leper tue.
Dr: Ooo..itu "sotong" aaahh..Itu "Sotong" xbleh kacau punya, nanti dia kemut-kemut
Aku: Apa masalah klw dia kemut-kemut..?..
Dr: Xda msalah..Takut itu "sotong" naik nafsu, kamu yg susah woo..
Aku: erkkkkkkkkkk..haaa..?..naik nafsu..?...


p/s: Kau org pg la MAHA 2010 bru kau org dpt rasa maen kemut-kemut...
p/s: "Sotong" naik nafsu..?...kakakakakakaka



~just me
rAy jR@Aliph


Comments

DuniakuAbstrak said…
hahahaha bengong betuL entry ni

main kemut2 masa sembelit syok woo
asna ashraff said…
kenapa janin lam jubo? kalau takde sotong? janin kua kat jubo ye? seram sial!
tengku_fir21 said…
erkk..hahaha..tetiba terpikir ko tukar selera..haha

weih rileks..take a breath, take a chance, make a change & breakaway

*ader jumpa nuke tk kt maha..??
Mie said…
wakakakka apakah pic ini...asal terlebih sudah tu wakakaka
syah-

erkkk...ang usha apa??..hak3
abstrak-

gilooo apo maen kemut2...huh...kakakaa
ashraf-

erkkk...wa bukn dctr haiwan..sila tnya dctr haiwan....kakakakaa
jejaka-

ofcrse la takkk...hak3
tengku-


selera paaa nieeee..?...kakakaka...

uitsss...xde dowh jmpa mana2...hak3
cik hani-

lalalalalaaa.....
mie-

barang2 sains...hak3...
Afzainizam said…
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

EEEMMMMM selok-selok ko cium mesti stim pitam punya...

eeeemmmmm tangan kat atas seluk jubo tangan satu lagi cucuk pistolet untuk buat permanian berhadas pada lembu....

betul kata ko bila ko seluk jubo lembu betina mengandung korang akan rasa fetus baby lembu tu berapa bulan.... seperti sebesar tikus , kucing atau anjing... besar baby tu kita akan tahu berapa bulan lagi nak beranak....

ingat ye sistem peranakkan lembu hampir sama ngan manusia 9 bulan +- 10 hari tau....

bagus entry ko tu.... bukan lucah tapi ade ilmu tu
Rebelle Me said…
kesian...
entah berapa ramai yang masukkan tangan dalam tu..
hahaha
afzainizam-

perghhh..mntap dowh penjelasan doktor veterinar nie...gilaxxkk.. mcm dlm wikipedia.. solute bro..hak3
rebelle me-

hek3...xpe, sblm msukkn tgn, doktor kc pelincir dulu....erkkk...ahakz..hak3
Joey said…
apsal macam **** lembu aku tengok?

nanti bila dia kemut-kemut, terpancut cecair hitam tak? opsss
joey-

kakaka...memeh lembu pon..hak3...
erkkk..cecair2 xkuar k..tgu2 pon xdok..hak3
eiffel said…
abish la ko pas ni!!!!
y@n@ M!B said…
erk kt MAHA ada eh pendedahan dgn lembu?? ngee~ sarung tgn tu kompem bersih kn..xde koyak²?? abes la kena bakteria lembu tgn tu..lalala~ =P
hamzah ian said…
pergh... besar jubo lembu tu
eiffel-

uitsss..kakakaka..larikkkk...!!
yana-

erkkk..bkteria..?..amboi2.. apa muka wa ni muka hiv positip kaa?..kakakaka
hamzah-

sbb lembu suka 'barang' yg besar2...erkk..

apakah..?...kakakakaa
PinQib said…
ueww.. hehehe..
no komen.. gamabr scaryyy
pinqib-

uitss...yeke scaryyy..?...kakakaka

Popular posts from this blog

Sajak untukmu bumiku yang hijau..

Tumbuk Kau..