Papa jahat

Life is hard & tough
But that's the satisfaction


There was a time, I had my dream come true. Walking in the shadow, passed across the street, without anyone bother. This is my life, I've been living in this moment and I looked around, can't believe what's happening to me...

p/s: Dulu masa zaman kanak2, Aku suka layan pokemon..sumpah pikachu chomel
p/s: Bila dh remaja, aku suka layan "naughty america"..~muahh~
p/s: Skunk bila dh matang, aku layan kuali kt dapur..main masak2..wakakaka
p/s: Masa untuk santai..~~


~just me
rAy jR@Aliff


Comments

::FAIZ FARISH:: said…
dah lama aku tak mandi laut.. hm
Rowena Chasez said…
nak join main masak2 boleh???
tengku_fir21 said…
ouwhh...rindukan percutian.....

p/s:ko nak org tgk ko atau mat saleh blkg tue..hahaha
adzMie said…
househusband to be yg berjaya la ko
y@n@ M!B said…
oitt! long time no see..wah dah konvo yeh..tahniah!

pasni update psl resipi leh? lalala~ =P
sYukCurz said…
weh! cover perot! ahahaa
mR.sYaH said…
suka masak..
boleh mkn..
Dino Prince said…
aku xyah masak.semua dah disediakan..baju pun xyah anto dobi mahupun basuh..semua dh ade org basuhkan..tugas aku..adalah..kebas air kotak opis..abiskan duit shopping2...abiskan duit minyak kreta..dan abiskan duit bayar berokband..huhu..best...huhu..xde sape nak larang aku..wakaka
eh ada 1 lg..tugas aku bodek + pow staff opis aku paksa belanja minum ptg..huhu =)
AdiE said…
fuh......rindu laut..ombak..pasir...
cemburu!

http://danieldeadie.blogspot.com/
faiz-

port klang kn ada...wakakaka
rowena-

seyes?..bru pas msak ni..jom main masok2...kakakaaka
NUke_Rude said…
eh bro.. aku rasa jiglypuf lagi comel la dlm cter pokemon tu.. asal dia nyanyi je.. sumer tdo. hahaha.


slamat bersantai!
tengku-

nk pakej pcutian hard rock lehhh??...kakaka
adzmie-

uitss..mmg bjaya pon ni..hak3
yana-

aah..dh kejo dh pon nie..hak3..tQ..

recipe koboi lehh??kakakaka
syuk-


uitss..perut 6pax kot..hak3
syah-

best lg lau mkn...ka3
dino-

perghhh....vogue woo~~..ka3
adie-

sila dtg ke port klang main air yee..kakakaka
nuke-

uitss..aah ek...aku pun rse jiglypuf lgi chomel..tlupa daaa..kakakakka...

sumpah chomel woo...kakakakaa
Afzainizam said…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

woooooo ko mandi manda..... wooooo ade mat saleh mana plak yang dok kat belakang ko tu..... wooooooo ko ade scandal ke ngan mat saleh tuuuuu... wooooooo perut mu oppppsssss tak mau cakap.... sentap beb...

beb ko mmg lelaki sejati seharusnya lelaki sejati bukan sahaja gagah perkasa tapi hebat di dapurrrr.... betul takkkkkk
jejaka anggun said…
wadduppp!!!! lama x dengar citer
afzainizam-

uitsss..lelaki sejati hbat dimna2 jua woo~~~...ka3....lagi2 d hmmm...mmm..ehemm....aahh..dsana...ka3
jejaka-

bru bpindah ke s.alam..betapa sbntar...hak3

Popular posts from this blog

Sajak untukmu bumiku yang hijau..

Tumbuk Kau..

Kemut-kemut