Thursday, March 4, 2010

bLo0d~

 

Kesulitan....Seluruh kesulitan dalam hidup ini adalah sebahagian daripada suatu aturan yang sempurna dan sifat yang paling pasti dari sistem tatasuria ini..Tidak semua yang dapat dihitung, diperhitungkan.. Dan tidak semua yang diperhitungkan, dapat dihitung...

Kebelakangan ini aku menyepi tidak bermaksud aku sudah mati. Aku menyepi kerana aku sibuk dengan dunia khayalan aku sendiri..Menanti impian besar menjadi kenyataan...Walaupun ia tak kunjung tiba hingga ke hari ini...Tidak mengapa, akan ku teruskan hidup ini bersamamu angin....(terharu aku baca entry2 sastera aku ni..aishhh...hahahaha)


1 month 20 days left and I'm 0ut...




*p/s : Org kata, page aku sudah tidak hidup lagi kerana aku tidak seaktif yg dulu..erkkk...oittt..!!..salahkah aku jadi "jiwang" bernukilan kejap..caittt...Aku makin lama makin tua weyy...asyik aktif setiap ari patah jgak tulang belakang aku nti..hahaha..



~just me

Akulah sang pemimpi

32 comments:

k.A said...

setiap orang akan berubah. tunggu masa je.good to know org mcm kau yg btol2 fokus dgn apa yg kau buat.

Qarl said...

xdela bro,

ok je pun..

lifes kan... adekala nk gk berjiwang kan? hahaha

yg pting HAPPY!

a.t.O.k.c.o.0.L said...

hah.
lagi skali, kau gemok!

neway, minom la tongkat ali.
bru kuat.

SieRRa183 said...

ermmm....cdap ayat...
ber bunga2...
kne bce bnyk kali bru leh faham...
hahaha!

i'm shin... i'm inesen said...

ehmm testing testing.. percubaan suara..


kalo agak agak nak tulah tulang belakang tu.. shin leh tolong urutkan ek.. jgn la segan segan..

sekian terima kasih

KruXco iTu MoHd aRiF said...

biar jer org nk kata ape...
blog ko tetap vazzz...hahaha...
makin ensem ko skang..hikss..

Primadona69 said...

eleh...
bengkek je aku baca entry ko skrg ni...
tp xpelah..
aku tetap akan baca...
hahhahaha

::FAIZ FARISH:: said...

makn lama makin tua? hahahahaha. Ur funny....

tengku_fir21 said...

hahahaha..perghh..ayat sastera yg best utk kali nie wlpun tk SESASTERA blog aku...

cool ler beb impian itu pasti dtg cuma bagaimana dan bila serta dimana jer kita tidak tahu...

*naik lrt mahu turun di stesen mana?

joey said...

yeap....


mari menyepi ..haha

a t t said...

ta pe..ko brsastera je..bukan slalu..

bOyFeiZ said...

aktif apa sampai patah tulang belakang..??tettttt!!! hahahaha

adzMie said...

care ko counting tu cm ko count hari nk mati je

rAy jR...@...Aliff said...

k.A-

hahaha..aku mmg commited...hahahaha...

rAy jR...@...Aliff said...

qarl-

watchaa....aku stuju..bgus2...hahaha

rAy jR...@...Aliff said...

atok-

ciss..xabis2...ko nk jgak tgk aku live ni..bru puas ati..hahaha

rAy jR...@...Aliff said...

sierra-

laaa..kata engrg student..kna pndai bkias2...errkk..ntah..ye kot..hahhaa

rAy jR...@...Aliff said...

shin-

uitsss...perghhh..baik hati d0wh..xpe2..t aku pkai kerusi ogawa...sedap skeyt...hahhaa

rAy jR...@...Aliff said...

krux0-

biarkan sahaja...yeahhh..itu diaaa...hahaha

rAy jR...@...Aliff said...

prima-

len kali p skolah..blajar mbca..bru hidup lebeh ceria..hahahhaa

rAy jR...@...Aliff said...

faiz-

hahaha..uitsss..xkan mkin lama makin muda kot..hahahaha

rAy jR...@...Aliff said...

tengku-

nek lrt xturun2..aku ikut pusing2..hahaha

rAy jR...@...Aliff said...

joey-

aha..jom2..kita mnyepi2..haha

rAy jR...@...Aliff said...

att-

perghhh...klw sume rkyat msia mcm hang..mmg maju kesusasteraan negara,,,bgus2..hahah

rAy jR...@...Aliff said...

boyfeiz-


uitsss...aktif men squash d0wh..yg len2 xmen..wakakaka

rAy jR...@...Aliff said...

adzmie-

oitt..cisss mulut hang...choiiii..hahahaha...

AkU said...

aktif = patah tulang belakang...hmmm..erk~~

Afzainizam said...

Salam Dari kami
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu….

Hallo bro... lama betul aku tak ziarah blog ko... coz aku ade ziarah blog ko tapi tak aktifkan entry.... ape pun aku tetap akan berkunjung blog ko ni

Blood issssshhhh darah jiwa lara... gua caya sama lu
~~~~~~@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@~~~~~~

"ingatkanku semua, wahai sahabat
Kita untuk slamanya, kita percaya
Kita tebarkan arah, dan tak pernah lelah
Ingatkanku semua, wahai sahabat

Bila nafas kulepas, semua langkah yang lelah
Semua waktu yang hilang, tapi bayangmu tetap

Ingatkanku semua, wahai sahabat
Kita untuk slamanya, wahai sahabat
Kita bagai cerita, wahai sahabat
Ingatkanku semua, wahai sahabat

~~~~~~@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@~~~~~~~

rAy jR...@...Aliff said...

aku-

cisss..pikiq laen plak..huh...haha

rAy jR...@...Aliff said...

afzainizam-

uitsss..hang pown lama mnghilang d0wh...huhuhu

Osi said...

Wah untaian kalimat bijak yang baguuusss sekali...

SaLam kenal sobat

rAy jR...@...Aliff said...

osi-

hehehe..ello....hehehe