underwear II





Title   : Excess Underwear
0wner : rAy jR...@...Aliff
Music : David Guetta feat. Akon (Sexy Chick)
Mo0d : Self Rec0very


Descripti0n :

Maafkan aku sebab terlalu berem0si pada hari itu. Pad aku b0c0r lagi. Kali ni tiada siapa yang ingin belikan pad baru untuk aku. Maka berkembang & b0c0rlah "bulan" aku. Ka3.

Anyway, anda2 semua, Izinkan aku mencuri gambar2 anda yg aku sayang utk aku edit2 dlm macr0media aku dan dijadikan link-butt0n kt bl0g hina aku ni. Ini shja yg mampu aku buat utk mghargai kasih sayang anda pada aku..hahaha




I am way behind 0thers
But sh0uld I give up just Like that..?




*p/s : Maafkan aku kerana 'bersumpah' K*ling..aishhh....
*p/s : ketuk kpla aku ngn pad penahan keb0c0ran.lalalala



***nyway anda2...ini emel aku lau anda ingin send gmbar anda @ ym aku..lalalalala
backyardproperty@yahoo.com

just me :

rAy jR...@...Aliff

Comments

Ejay said…
i'm first!

haha.

aku selalu akan jd blur bila nak komen entry2 ko yg merapu ni.
ejay-

eerrrkk..pe yg 1st..?...hahaha
Ejay said…
1st yg komen la
~duuhh!!

ala bkn dpt hadiah pun kan. haha.
W[A]NZAI said…
hurmmm..aq rse la kn..
ko dah kne simptom2 otak serabai neh.
giler coz nk exam..kn3.. ;p
ahahhaaa dats y la otak cam x btol tuh..am i rite? ngeeee...=D
ejay-

0wh..ha3..xpe2..t aku rjin2 aku edit la gmbr anda msuk dlm bl0g aku..skunk ni xrjin g..ka3
wanzai-

errrkk...bt0l2..ha3..aku ngah memeningkn pale ni...aisshhhh....ke3
W[A]NZAI said…
apsal lak nk peningkn pale lak? meh lepak2 ngn aq meh.minum2 dlu ke..hahahaa layan beb..
chotz said…
beibeh beibeh beibeh
k.A said…
mehla dtg jalan2 jakarta.hahaha.
Hans said…
ow beibeh beibeh beibeh how was i supposed 2 know ~~
wanzai-

haha..aku kusut2..kakaka...
aku ngah mnum air la ni..ais k0s0ng..hahaha
ch0tz-

lalalalalalalalalaalalala...
k.A-

hah/...idea yg bgus jgak tu..aku rse nk bcuti ktend0n gk ni..woit..sediakan h0tel murah2 utk aku..kakaka
hans-

lagu ni bleh kr0ke ni..(sambil mnari gedik2)...kakaka
Just_najmiE said…
nak ke mana?.. (^^,)
just_najmie-

brcuti pnjang..mnikmati keindahan alam..kekekeke...
sYukCurZ said…
oit. cm spender aku ja. ko curik ek?
just najmie-

hehe..j0m2..
syuk-

anda tgu shja..nti aku curi spender anda baru anda tahu..kakaka
W[A]NZAI said…
pad anda bocor?
cubalah cortex..huahahahahaaa~ ;p
ok,mrapu disitu..

btw,pe cer ko now?
wanzai-

c0rtex..?..erkk..xbest..kurang keselesaan..kakaka..

aku sedang memulakan idup baru yg damai...lalalala

Popular posts from this blog

Sajak untukmu bumiku yang hijau..

Tumbuk Kau..

Kemut-kemut